Analýza současného stavu péče o zákazníky ve společnosti Fosfa akciová společnost, v divizi KFT, FS a TPF, jako východisko k zavedení prvků CRM

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza současného stavu péče o zákazníky ve společnosti Fosfa akciová společnost, v divizi KFT, FS a TPF, jako východisko k zavedení prvků CRM

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza současného stavu péče o zákazníky ve společnosti Fosfa akciová společnost, v divizi KFT, FS a TPF, jako východisko k zavedení prvků CRM
Autor: Harca, Petr
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Zákazník je, byl a bude základní předpoklad existence jakéhokoliv podniku. V době, kdy má zákazník možnost si vybrat co u koho koupí, je pro podnik důležité o své zákazníky dbát, hýčkat si je a tak pěstovat jejich loajalitu. Plnění požadavků zákazníka, výborný servis se musí stát samozřejmostí pro jeho udržení. Bakalářská práce poskytuje stručný pohled na problematiku CRM. Zabývá se podrobněji vnitřní analýzou vztahů k zákazníkům se zaměřením na slabá místa společnosti. Na základě získaných poznatků představuje doporučení pro zlepšení obsluhy zákazníků, aby péče o ně byla co nejefektivnější.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4874
Datum: 2007-08-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4052


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
harca_2007_bp.pdfZablokované 734.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
harca_2007_vp.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
harca_2007_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet