PR a propagační aktivity oděvní společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

PR a propagační aktivity oděvní společnosti

Show full item record

No preview available
Title: PR a propagační aktivity oděvní společnosti
Author: Neckař, Petr
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Práce mapuje PR a propagační aktivity Oděvního podniku, a.s. Úvodní část práce se skládá z teoretických poznatků o public relations (se zaměřením na press relations), nechybí ani popis využitých metod výzkumu, dále je v této části představena společnost Oděvní podnik, a.s. Část druhá popisuje nynější stav v oblasti PR a propagačních aktivit Oděvního podniku, a.s. Pomocí dotazníkového šetření mezi PR managery, tiskovými mluvčími a mezi novináři bylo zjišťováno, co v oblasti press relations nejvíce vyhovuje novinářům, dále to, jaké prostředky (a jakými způsoby) v oblasti práce s novináři nejčastěji používají PR manageři a tiskoví mluvčí. Na základě výsledků těchto dotazníkových šetření navrhuji v projektové části Oděv-nímu podniku, a.s. ideální způsoby práce s novináři. Doporučení se týkají i některých dalších PR aktivit. Výsledky diplomové práce budou předány vedení Oděvního podniku, a.s., které jednotlivá doporučení posoudí a případně i plně či částečně implementuje do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4878
Date: 2007-04-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2027
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4958


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
neckař_2007_dp.pdfBlocked 3.644Mb PDF View/Open
neckař_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
neckař_2007_op.doc 66Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account