Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Author: Molková, Silvie
Advisor: Bartók, Ottó
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu ve vybrané společnosti. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu marketing a marketingové komunikace. Dále byla vypracována teoretická východiska pro zpracování praktické části. Dále je krátce popsána vybraná společnost. Cílem praktické části práce byla analýza komunikačního mixu. Praktická část obsahuje PESTE analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzu. Je analyzován komunikační mix společnosti a proveden benchmarking. Dle vyhodnocení provedených analýz jsou navržena doporučení vedoucí ke zvýšení výkonnosti komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48894
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 55703


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
molková_2020_dp.pdf 1.202Mb PDF View/Open None
molková_2020_op.pdf 119.8Kb PDF View/Open None
molková_2020_vp.docx 22.46Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account