Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartók, Ottó
dc.contributor.author Molková, Silvie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48894
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu ve vybrané společnosti. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu marketing a marketingové komunikace. Dále byla vypracována teoretická východiska pro zpracování praktické části. Dále je krátce popsána vybraná společnost. Cílem praktické části práce byla analýza komunikačního mixu. Praktická část obsahuje PESTE analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzu. Je analyzován komunikační mix společnosti a proveden benchmarking. Dle vyhodnocení provedených analýz jsou navržena doporučení vedoucí ke zvýšení výkonnosti komunikačního mixu.
dc.format 54 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Communications Mix en
dc.subject the SWOT analysis en
dc.subject the PESTE analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.subject Porter's Five Forces analysis en
dc.title Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Communication Mix Analysis in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Červenka, Tomáš
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the communication mix analysis in the selected company. The theoretical part is focused on the definition of the marketing and marketing communications. Than were also described theoretical basis to process the practical part. Basic information about the selected company is defined. The aim of the practical part of the bachelor thesis was analysis of the current state of the communication mix. The practical part includes the PESTE analysis, the Porter's Five Forces analysis and also the SWOT analysis. The practical part is focuses on the analysis of the communication mix in the selected company and the benchmarking. On the basis of the evaluation of analysis are designed recommendations to improve performance of the communications mix.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55703
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
molková_2020_dp.pdf 1.202Mb PDF View/Open None
molková_2020_op.pdf 119.8Kb PDF View/Open None
molková_2020_vp.docx 22.46Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account