Marketingová strategie kavárny EBE Cafe

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie kavárny EBE Cafe

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie kavárny EBE Cafe
Author: Ševčíková, Natálie
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Hlavním zaměření této bakalářské práce je na marketingovou strategii podniku poskytující služby EBE Cafe. Práce je složena ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje základní pojmy zpracované na základě odborné literatury. Vysvětlují se zde pojmy jako marketingová strategie či marketingový mix rozšířený pro sektor služeb. Dále první část tvoří analýza prostředí provedena pomocí analýz PEST, Porteroyy a SWOT a uzavírá ji tvorba marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje seznámení s podnikem EBE Cafe. V úvodu jsou zpracovány rozhovory s cílovými zákazníky kavárny, kdy bylo možno srovnat pohled zákazníka s pohledem majitelů, kteří také umožnili provedení rozhovoru. Získané informace byly podstatné pro popsání současného stavu marketingového mixu, a také pro další analýzy. V praktické části se nachází také analýza konkurence a následné doporučení na případné změny v marketingové strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48909
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 55721


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ševčíková_2021_dp.pdf 6.366Mb PDF View/Open None
ševčíková_2021_op.docx 22.96Kb Unknown View/Open None
ševčíková_2021_vp.pdf 207.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account