Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta

Show full item record

No preview available
Title: Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta
Author: Tesařová, Dominika
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Hlavním cílem bakalařské práce je analýza poskytovaných služeb hotelu Beta. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán marketing, marketing služeb, cestovního ruchu a hotelových služeb. Praktická část je zameřena přímo na hotel Beta. Je provedena analýza hotelu pomocí SWOT analýzy, PESTE analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Dílčí částí je dotazníkové šetření zaměřené na výzkum současné kvality poskytovaných služeb hotelu Beta. Výsledky dotazníkového šetření jsou podkladem pro další doporučení a návrhy pro zvýšení kvality poskytovaných služeb. Mezi hlavní doporučení patří zavedení platebního terminálu či vytvoření samostatné recepce. Doporučení byla podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48912
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 55724


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
tesařová_2020_dp.pdf 3.957Mb PDF View/Open None
tesařová_2020_op.docx 22.57Kb Unknown View/Open None
tesařová_2020_vp.docx 31.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account