Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Tesařová, Dominika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48912
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalařské práce je analýza poskytovaných služeb hotelu Beta. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán marketing, marketing služeb, cestovního ruchu a hotelových služeb. Praktická část je zameřena přímo na hotel Beta. Je provedena analýza hotelu pomocí SWOT analýzy, PESTE analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Dílčí částí je dotazníkové šetření zaměřené na výzkum současné kvality poskytovaných služeb hotelu Beta. Výsledky dotazníkového šetření jsou podkladem pro další doporučení a návrhy pro zvýšení kvality poskytovaných služeb. Mezi hlavní doporučení patří zavedení platebního terminálu či vytvoření samostatné recepce. Doporučení byla podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 71 s. (67 669 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject hotelové služby cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject hotel cs
dc.subject host cs
dc.subject services marketing en
dc.subject hotel services en
dc.subject tourism marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject hotel en
dc.subject guest en
dc.title Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta
dc.title.alternative Analysis of Provided Services of Hotel Beta
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ježíková, Jana
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated The main goal of this bachelor thesis is the analysis of services provided at the hotel Beta. It is divided into a theoretical and empirical part. The theoretical part generally describes marketing of tourism and hotel services. The empirical part is focused on the implementation of marketing at the hotel Beta and provides a detailed examination by using the SWOT analysis, PESTEL analysis and Porter's five forces analysis. The second practical part consists of the evaluation of a questionnaire on the current quality of the provided services at the hotel Beta. These results are the basis for further recommendations and proposals on improving the quality of the services provided. The main recommendations include the creating of a payment terminal or the creation of a separate reception. The recommendations were subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55724
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
tesařová_2020_dp.pdf 3.957Mb PDF View/Open None
tesařová_2020_op.docx 22.57Kb Unknown View/Open None
tesařová_2020_vp.docx 31.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account