Marketingový plán nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Hajdová, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49222
dc.description.abstract Cílem diplomové práce bylo vytvoření marketingového plánu pro nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie. Práce se skládala z teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy související s marketingem služeb, základy strategického marketingu, základy marketingového výzkumu, a především s tvorbou marketingového plánu. Praktická část analyzovala trh a konkurenci, věnovala se situační analýze podniku, SWOT analýze a následně vyhodnotila uskutečněné výzkumy. Projektová část využila poznatků z výzkumů z praktické části diplomové práce, které následně aplikovala k vytvoření marketingového plánu, zahrnující marketingový mix, komunikačního plánu, charakteristiku cílové skupiny, návrhy marketingové strategie. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Finálně byl celý projekt vyhodnocen a následně bylo zhodnoceno, zda je vhodný k realizaci.
dc.format 153 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject gastronomie cs
dc.subject situační analýzy cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject restaurace cs
dc.subject Marketing Plan en
dc.subject Marketing Services en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Gastronomy en
dc.subject Situation Analysis en
dc.subject Communication Plan en
dc.subject Marketing Strategy en
dc.subject Competition Analysis en
dc.subject Restaurant en
dc.title Marketingový plán nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie
dc.title.alternative Marketing Plan of the Newly Forming Company in Gastronomy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The aim of this master's thesis was to create a marketing plan for a newly forming company in gastronomy. The thesis was composed of a theoretical, a practical and a project part. In the theoretical part was defined the basic terms connected with marketing services, with the basics of strategic marketing, with the basics of marketing research and especially with the creation of a marketing plan. The practical part analyzed the market and competition, dedicated to situational analysis, SWOT analysis and then evaluated the researches. The project part used the knowledge of the research from the practical part of the thesis, which then applied to the creation of a marketing plan, which contained marketing mix, a communication plan, characteristic of target groups, proposals of marketing strategy. The project underwent time, expense and risk analysis. Finally the whole project was evaluated and was stated whether it is suitable for implementation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56404
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
hajdová_2020_dp.pdf 6.414Mb PDF View/Open None
hajdová_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
hajdová_2020_vp.doc 123Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account