Marketingová komunikace města Vlašimi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace města Vlašimi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Prokšíková, Eliška
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49238
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací města Vlašimi. Hlavním cílem diplomové práce je popsat jednotlivé komunikační nástroje města a navrhnout jejich případné úpravy. V teoretické části je stručně přiblížen marketing ve veřejném sektoru, konkrétně pak marketing komunikujících municipalit. Dále jsou představeny nástroje marketingového a komunikačního mixu obce. V praktické části je představeno město Vlašim z nejrůznějších hledisek, jsou charakterizovány aktuální komunikační nástroje, komunikační kanály a provedeno kvantitativní a kvalitativní výzkumné šetření. Kvantitativní výzkum je proveden pomocí dotazníkové šetření u vytyčené cílové skupiny, kterou jsou obyvatelé města Vlašimi ve věku 18 let a více. Kvalitativní výzkum je proveden formou osobního rozhovoru se zaměstnanci mediálního a kulturního oddělení města Vlašimi. V projektové části jsou na základě vyhodnocení výzkumů a jejich porovnání se situační analýzou definována doporučení a návrhy, která by měla vést k zefektivnění marketingových procesů ve městě a k jeho dalšímu rozvoji. Zároveň jsou v projektové části představeny návrhy na zlepšení obsahu jednoho z hlavních komunikačních prostředků města - Zpravodaje města Vlašimi a komunikační plán pro akci s názvem Rozsvícení vánočního stromečku 2020.
dc.format 123 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject městský marketing cs
dc.subject město Vlašim cs
dc.subject marketingová komunikace města cs
dc.subject marketing měst cs
dc.subject komunikační mix měst cs
dc.subject city marketing en
dc.subject the town Vlašim en
dc.subject marketing communications of the town en
dc.subject marketing of cities and towns en
dc.subject communication mix of cities and towns en
dc.title Marketingová komunikace města Vlašimi
dc.title.alternative Marketing Communications of the Town Vlašim
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the marketing communications of the town Vlašim. The goal of the diploma thesis is to present the communication tools of the town and suggest their eventual adjustments. The theoretical part is focused on marketing in the public sector, specifically on the marketing of communicating municipalities. In the theoretical part, the tools of marketing and communication mix of the town are introduced. In the practical part of this work the town Vlašim is presented from various points of view and the actual communication tools and communication channels are characterised. The practical part consists of quantitative and qualitative research. The quantitative research is implemented with the help of the questionnaire survey carried out among the members of the target group. The target groups are inhabitants of the town Vlašim at the age of 18 years and over. The qualitative research is carried out in the form of the personal interview with the employees of the medial and cultural department of the town. Based on the evaluation of the primary research and its comparison with the situation analysis, the project part defines the recommendations and suggestions that should lead to more effective marketing processes in the town and its further development. In the project part, proposals for improving content of one of the main means of communication - Zpravodaj města Vlašimi and the communication plan for the event named Rozsvícení vánočního stromečku 2020 - are presented.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56429
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
prokšíková_2020_dp.pdf 4.838Mb PDF View/Open None
prokšíková_2020_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
prokšíková_2020_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account