Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích

Show full item record

No preview available
Title: Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
Author: Brůhová, Michaela
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato diplomová práce zkoumá využití reakčního marketingu při budování značky na soci-álních sítích. Teoretická část popisuje značku, její budování a reakční marketing se zamě-řením na sociální sítě. Praktická část představuje vybranou značku, její postavení na trhu a marketingovou komunikaci. Díky poznatkům z kvalitativního a kvantitativního výzkumu, bude v praktické části navržena komunikační kampaň pro značku IKEA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49260
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56474


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
brůhová_2020_dp.pdf 5.812Mb PDF View/Open None
brůhová_2020_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
brůhová_2020_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account