Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině
Author: Urbanová, Aneta
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato diplomová práce nabízí komunikační strategii online komunikace internetového knih-kupectví, k jejíž sestavení je třeba zjistit spokojenost s dosavadní komunikací a navrhnout případné změny. Práce shrnuje teoretické poznatky, jak se dá firma působící na knižním trhu propagovat v rámci online platforem sociálních sítí, blogu a webové prezentace. Dále přináší informace o současném knižním trhu. Praktická část představuje vybranou značku knihkupectví a její současnou komunikaci. Na základě dat získaných z kvantitativního a kvalitativního výzkumu předkládá výsledky, jak je cílová skupina spokojena s dosavadní komunikací a kde vidí rezervy a potenciál k vylepšení v rámci prezentace značky na kniž-ním trhu. Projektová část nabízí komunikační strategii k propagaci nového knižního titulu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49284
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56510


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
urbanová_2020_dp.pdf 2.477Mb PDF View/Open None
urbanová_2020_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
urbanová_2020_vp.doc 126.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account