Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině

DSpace Repository

Language: English čeština 
Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Urbanová, Aneta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49284
dc.description.abstract Tato diplomová práce nabízí komunikační strategii online komunikace internetového knih-kupectví, k jejíž sestavení je třeba zjistit spokojenost s dosavadní komunikací a navrhnout případné změny. Práce shrnuje teoretické poznatky, jak se dá firma působící na knižním trhu propagovat v rámci online platforem sociálních sítí, blogu a webové prezentace. Dále přináší informace o současném knižním trhu. Praktická část představuje vybranou značku knihkupectví a její současnou komunikaci. Na základě dat získaných z kvantitativního a kvalitativního výzkumu předkládá výsledky, jak je cílová skupina spokojena s dosavadní komunikací a kde vidí rezervy a potenciál k vylepšení v rámci prezentace značky na kniž-ním trhu. Projektová část nabízí komunikační strategii k propagaci nového knižního titulu.
dc.format 84 s. (129 704 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Spokojenost zákazníka cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject komunikace na sociál-ních sítích cs
dc.subject newsletter cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject projekt cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject In-stagram cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject web cs
dc.subject blog cs
dc.subject knihy cs
dc.subject knižní trh cs
dc.subject Martinus cs
dc.subject Customer satisfaction en
dc.subject marketing communication en
dc.subject online marketing en
dc.subject social media communi-cation en
dc.subject newsletter en
dc.subject online communication en
dc.subject communication campaign en
dc.subject project en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject Twitter en
dc.subject web en
dc.subject blog en
dc.subject books en
dc.subject book market en
dc.subject Martinus en
dc.title Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině
dc.title.alternative Communication Plan of Internet Bookstore to Selected Target Group
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The diploma thesis proposes communication strategy for online communication of the online bookshop. It is necessary to conduct a research regarding the contentment of the current communication in order to form the plan and to propose suggestions for changes. The thesis summarizes the theoretical knowledge of how a company operating in the book market can be promoted at online platforms as a social networks, blog and web presenta-tion. It also brings information about the current book market. The practical part presents a selected brand of bookshop and its current communication. Based on data obtained from quantitative and qualitative research, it presents the results of how the target group is satis-fied with the current communication and where they see reserves and potential for improvement in the presentation of the brand on the book market. The project part offers a communica-tion strategy how to promote the new book title.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56510
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
urbanová_2020_dp.pdf 2.477Mb PDF View/Open None
urbanová_2020_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
urbanová_2020_vp.doc 126.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account