Návrh nové TV komunikace pro značku Home Credit

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh nové TV komunikace pro značku Home Credit

Show full item record

No preview available
Title: Návrh nové TV komunikace pro značku Home Credit
Author: Vašíček, Jan
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Cílem práce je identifikovat a rozvinout dlouhodobý kreativní reklamní koncept pro značku Home Credit. V úvodní části práce je využito teoretických východisek oboru marketingová komunikace s detailním pohledem na vytvoření účinné reklamy a působení emocí v reklamě. V praktické části diplomové práce jsou realizovány polostrukturované rozhovory s cílem identifikovat reklamní koncept, který má největší potenciál pro vznik dlouhodobé a efektivní komunikace značky Home Credit. V rámci projektové části je ve spolupráci s autorem konceptu dopracován vybraný kreativní návrh do podoby konkrétního scénáře reklamního spotu a tento výstup je podroben dotazníkovému šetření s cílem ověřit, zda splňuje stanovené požadavky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49292
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56521


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vašíček_2020_dp.pdf 1.961Mb PDF View/Open None
vašíček_2020_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
vašíček_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account