Vstup Swine Agency na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vstup Swine Agency na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Vstup Swine Agency na český trh
Author: Brož, Matěj
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Bakalářská práce se zabývá vstupem agentury Swine Agency na český trh. Zaměřuje se na hudební management v alternativním prostředí. Cílem práce je zanalyzovat nákupní chování českých hudebních interpretů při volbě agentury. Zjistit jejich potřeby, motivaci a zda jsou dostatečně informováni o činnostech agentur. V teoretické části jsou definovány pojmy důležité pro praktickou část jako hudební agentura, hudební management a dotýká se marketingové komunikace v kultuře. Pro zodpovězení výzkumných otázek je zvolena metoda polostrukturovaného rozhovoru a SWOT analýza. Tyto poznatky jsou převedeny do doporučení pro vybranou agenturu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49305
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56536


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
brož_2020_dp.pdf 2.085Mb PDF View/Open None
brož_2020_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
brož_2020_vp.pdf 531.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account