Marketingová komunikace festivalu Utubering

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace festivalu Utubering

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Fikrová, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49312
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace festivalu Utubering, předmětem práce bylo navrhnout možné zlepšení tohoto festivalu. Práce je rozdělena na teoretickou, metodologickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury, vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a uvádí je do širších souvislostí. Další kapitoly se věnují sociálním sítím, generaci Z a na závěr je zde popsaný marketingový výzkum, který je použit v praktické části. V metodologické části je popsán cíl a účel práce, metody a postupy výzkumu. V praktické části jsou získané teoretické poznatky využity k provedení analýzy a následného zhodnocení. V této části je provedený marketingový kvalitativní výzkum formou individuálních hloubkových rozhovorů. V poslední kapitole bakalářské práce jsou popsaná doporučení pro možné zlepšení marketingové komunikace festivalu Utubering.
dc.format 67 s. (98 944 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject festival cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject festival en
dc.subject social media en
dc.subject generation Z en
dc.title Marketingová komunikace festivalu Utubering
dc.title.alternative Marketing Communication of the Utubering Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kazík, Martin
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated Abstract this bachelor thesis deals with analyzing the marketing communication of the Utubering festival. The aim of the thesis is to suggest potential improvements of the festival. The thesis consist oftheoretical, mathodological and practical part. The theoretical part draws on expert literature, defines the basic concepts of marketing communication and puts them to a broader concept. The following chapters deal with social media, generation Z and last but not least decipt marketing research which has been applied in the pactical part of the thesis. The methodology part of the thesis describes the aim and purpose of the thesis, the methods and procedures used during the research. The practical part of the thesis uses obtained theoretical date and applies them on analysis and further evaluation. This part of the thesis comprises of qualitative marketing research, performer in the formo f inividual in-depth interviews. Last chapter of the thesis draws on suggestions towards improving the marketing communication of the Utubering festival.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56547
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
fikrová_2020_dp.zip 965.8Kb application/zip View/Open None
fikrová_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
fikrová_2020_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account