Vnímání značky Vasky generací Y

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Vasky generací Y

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání značky Vasky generací Y
Author: Havel, Marek
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak mladí lidé ve věku 19 až 30 let, rovněž označováni jako generace Y nebo mileniálové, vnímají značku kožené obuvi Vasky. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako značka, prvky značky, hodnota a positioning značky na trhu, image a její formy a marketingový výzkum. Následuje kapitola, která charakterizuje generaci Y. Dále je součástí teoretické části definice marketingového výzkumu, stanovení výzkumných otázek a popis metodologie práce. V praktické části práce je představena značka ručně vyráběné kožené obuvi Vasky a její marketingová komunikace. Hlavním výstupem této práce dotazníkové šetření, které zkoumá, jak mladí lidé vnímají tuto značku a jaké povědomí o značce u zkoumané cílové skupiny existuje. Na základě získaných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení pro firmu Vasky trade s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49317
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 56553


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
havel_2020_dp.pdf 18.24Mb PDF View/Open None
havel_2020_op.doc 135Kb Unknown View/Open None
havel_2020_vp.pdf 561.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account