Vnímání značky Vasky generací Y

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Vasky generací Y

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Havel, Marek
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49317
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak mladí lidé ve věku 19 až 30 let, rovněž označováni jako generace Y nebo mileniálové, vnímají značku kožené obuvi Vasky. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako značka, prvky značky, hodnota a positioning značky na trhu, image a její formy a marketingový výzkum. Následuje kapitola, která charakterizuje generaci Y. Dále je součástí teoretické části definice marketingového výzkumu, stanovení výzkumných otázek a popis metodologie práce. V praktické části práce je představena značka ručně vyráběné kožené obuvi Vasky a její marketingová komunikace. Hlavním výstupem této práce dotazníkové šetření, které zkoumá, jak mladí lidé vnímají tuto značku a jaké povědomí o značce u zkoumané cílové skupiny existuje. Na základě získaných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení pro firmu Vasky trade s.r.o.
dc.format 60 (72 295 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vasky cs
dc.subject značka cs
dc.subject image značky cs
dc.subject generace Y cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject kožená obuv cs
dc.subject Vasky en
dc.subject brand en
dc.subject brand image en
dc.subject Generation Y en
dc.subject marketing research en
dc.subject leather shoes en
dc.title Vnímání značky Vasky generací Y
dc.title.alternative The Perception of Brand Vasky by Generation Y
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor's thesis is to find out how young people from the age of 19 to 30, also known as Generation Y or Millenials, perceive the brand of leather shoes Vasky. The theoretical part is defined concepts such as brand, brand elements, value and positioning of the brand in the market, image and its forms and marketing research. The following chapter characterises Generation Y. The next section of the theoretical part is the definition of marketing research, determination of research questions and the description of the methodology of the research. The practical part of the work introduces the brand of handmade leather footwear Vasky and its marketing communication. The main outcome of this thesis is the questionnaire construction, which explores how young people perceive the brand and what brand awareness exists among the researched target group. Based on the acquired data will be deduced conclusions and recommendations for the company Vasky trade s.r.o.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56553
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
havel_2020_dp.pdf 18.24Mb PDF View/Open None
havel_2020_op.doc 135Kb Unknown View/Open None
havel_2020_vp.pdf 561.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account