Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple

Show full item record

No preview available
Title: Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple
Author: Kubáč, David
Advisor: Rygl, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Apple. Teoretická část práce definuje určité pojmy jako firemní identita, branding, obchodní značka, zákazník a spokojenost zákazníka. Vdruhé polovině této části dochází k vymezení pojmu marketingového výzkumu a metodiky práce. Praktická část se zabývá historií společnosti Apple a počátky života Steva Jobse a dále také analýzou dat realizovaného kvantitativního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a jejím následným vyhodnocením. Závěrem práce je autorovo zamyšlení a následné vyhotovení doporučení ke zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49333
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 56571


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kubáč_2020_dp.pdf 1.339Mb PDF View/Open None
kubáč_2020_op.pdf 406.9Kb PDF View/Open None
kubáč_2020_vp.pdf 155.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account