Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Oravová, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49341
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem, konkrétně tedy e-mail marketingem a efektivitou tohoto typu kampaní. V teoretické části práce je definován přímý marketing, jeho nástroje a možnosti. Dále se první část zaměřuje na e-mailing, popisuje jeho výhody, teoretická východiska a jednotlivé prvky. V praktické části jsou analyzovány konkrétní e-mailingové kampaně e-shopu se zdravými potravinami a jejich efektivita. Hlavním cílem práce je tyto konkrétní kampaně analyzovat a nalézt společné prvky, které zajišťují jejich úspěšnost.
dc.format 60 s. (74 344 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject direct marketing cs
dc.subject e-mail marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject automatické kampaně cs
dc.subject personalizace cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject direct marketing en
dc.subject email marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject e-shop en
dc.subject triggered email campaigns en
dc.subject personalization en
dc.subject segmentation en
dc.title Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly
dc.title.alternative Effectiveness of E-mail Marketing Campaigns of the Company Grizly
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is covering the theme of direct marketing and more specifically email marketing and the effectiveness of these type of campaigns. In the theorethical part direct marketing is defined together with its tools and possibilities. The first part is also focused on emailing, the advantages and elements of this tool and its theorethical foundation. The practical part analyses the effectiveness of specific email marketing campaigns from one czech e-shop with healthy food. The main goal of this paper is to analyse these campaigns and find common elements that assure their success.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56582
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
oravová_2020_dp.pdf 3.406Mb PDF View/Open None
oravová_2020_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
oravová_2020_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account