Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku

Show full item record

No preview available
Title: Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku
Author: Smolíková, Jitka
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Bakalářská práce na téma Měření potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku analyzuje formu prezentace designérů v rámci designových festivalů a s ní související potřeby a motivaci. Teoretická část definuje pojmy jako kulturní management, strategické plánování, práce s publikem a arts marketing. Součástí teoretické části je také metodika práce stanovující cíl a účel výzkumu, výzkumné otázky a metody. Praktická část obsahuje představení festivalu Zlin Design Week, způsobu, jakým s designéry pracuje, a případovou studii jeho brand strategie. Součástí jsou i realizované výzkumy, analýza získaných dat, jejich vyhodnocení, zodpovězení výzkumných otázek a další doporučení, jakým způsobem by mohl festival s daty dále pracovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49348
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56589


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
smolíková_2020_dp.pdf 1.667Mb PDF View/Open None
smolíková_2020_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
smolíková_2020_vp.pdf 446.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account