Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rygl, Tomáš
dc.contributor.author Havlík, Pavel
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:10Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:10Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49386
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá komunikační kampaní statutárního města Brna Kopeme za Brno, zabývající se nejdůležitějšími dopravními stavbami a strategickými projekty města. V teoretické části se práce zabývá specifiky marketingové komunikace měst a obcí, ná-stroji marketingového mixu, praktickému využití jednotných vizuálních prvků a procesem marketingového výzkumu. V praktické části na základě marketingového výzkumu práce analyzuje jednotlivé pro-středky komunikace kampaně Kopeme za Brno a zkoumá její vnímání cílovou skupinou.
dc.format 56 s. (74910 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing měst a obcí cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject strategické projekty města cs
dc.subject uzavírky cs
dc.subject kampaň Kopeme za Brno cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing ve veřejné správě cs
dc.subject marketing of cities and municipalities en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing mix en
dc.subject strategic pro-jects of the city en
dc.subject closure en
dc.subject Kopeme za Brno campaign en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing in public administration en
dc.title Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno
dc.title.alternative Marketing Communications of the City of Brno, Campaign kopeme za Brno
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the communication campaign of the statutory city of Brno Kopeme for Brno, dealing with the most important transport constructions and strategic projects of the city. The theoretical part deals with the specifics of marketing communication of cities and municipalities, tools of the marketing mix, the practical use of uniform visual elements and the process of marketing research. In the practical part, based on marketing research, the thesis analyzes the various means of communication of the Kopeme za Brno campaign and examines its perception by the target group.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56684
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
havlík_2020_dp.zip 5.540Mb application/zip View/Open None
havlík_2020_op.doc 138Kb Unknown View/Open None
havlík_2020_vp.pdf 158.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account