Postoje dětí k vybraným sociálním reklamám

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje dětí k vybraným sociálním reklamám

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Hnátová, Lenka
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:10Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:10Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49387
dc.description.abstract Práce "Postoje dětí k vybraným sociálním reklamám" se zaměřuje na vybrané sociální reklamy, které se věnují problematice dětské obezity. Zjišťuje postoje adolescentů k daným spotům. Teoretická část se věnuje objasnění základních pojmů souvisejících s tématem, jako jsou ,,teorie postojů", ,,sociální reklama" nebo ,,dětská obezita". Praktická část se věnuje popisu vybraných reklam zaměřených na prevenci obezity u dětí a adolescentů. Práce čtenáře seznámí s výsledky dotazníkového šetření a s vyhodnocením jednotlivých rozhovorů s vymezenou cílovou skupinou za účelem poznání postojů dětí k reklamním spotům.
dc.format 83 s. (22070 slov). Přílohy2
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject postoje cs
dc.subject děti cs
dc.subject obezita cs
dc.subject jídlo cs
dc.subject nezdravé stravování cs
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject sociální reklama a televize cs
dc.subject attitudes en
dc.subject children en
dc.subject obesity en
dc.subject food en
dc.subject unhealthy rating en
dc.subject marketing en
dc.subject advertising en
dc.subject social adverti-sing en
dc.subject television en
dc.title Postoje dětí k vybraným sociálním reklamám
dc.title.alternative Childrens Attitude To The Selected Social Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The work on theme "Attitudes of children to the selected social ads" is focused on social ads dealing with the issue of childhood obesity and investigates adolescent attitudes to the selected spots. The theoretical part of the work is dedicated to the explanation of the basic concepts related to the topic such as attitude theory, social advertising and childhood obesity. The practical part is focused on the descriptons of selected ads. The work introduces to the reader results of questionare research and evaluation of individual interviews with selected target group to capture childrens attitude to the spots.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56685
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
hnátová_2020_dp.pdf 2.119Mb PDF View/Open None
hnátová_2020_op.doc 162.5Kb Unknown View/Open None
hnátová_2020_vp.pdf 483.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account