Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě

Show full item record

No preview available
Title: Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě
Author: Kalkus Kameníčková, Libuše
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Práce se zabývá tématem etických aspektů využití product placementu (dále jen PP) v české televizní audiovizuální tvorbě. Hlavním cílem práce navržení doporučení, jak vhodným způsobem implementovat / používat product placement v audiovizuální tvorbě v souladu s etickými aspekty. V práci je také analyzováno použití product placementu ve veřejnoprávní televizní audiovizuální tvorbě a jaký vliv má na vnímání a nákupní chování recipientů. V teoretické části je definován obecný pojem marketingové komunikace, marketingového mixu a jeho vazby k product placementu. Navazuje popis a vymezení psychologie reklamy, pojmů etika, etický kodex a vztahu mezi etickými a právními aspekty reklamy a product placementu. Praktická část obsahuje analýzu vybrané audiovizuální tvorby, dotazníkového šetření a focus group, jejichž výsledky jsou v tomto bloku taktéž vyhodnoceny. Na závěr je zpracováno doporučení pro využití product placementu tak, aby byl vnímán po etické stránce kladně a korektně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49414
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56721


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kalkus kameníčková_2020_dp.pdf 1.598Mb PDF View/Open None
kalkus kameníčková_2020_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
kalkus kameníčková_2020_vp.pdf 157.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account