Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Kučera, Zdeněk
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49418
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků firmy AUTOCONT s pravidelným newsletterem s názvem OpenspACe, který informuje o novinkách ze světa IT i AUTOCONTu. Mým cílem je zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni s tímto mailingem, zdali je prostor pro zlepšení newsletteru, aby se zvýšila jeho čtenost a efektivita, jestli je správně zvolená cílová skupina adresátů a která témata jsou pro zákazníky zajímavá, aby je obsah motivoval k nákupu nebo k myšlence o např. zlepšení procesů a technologií ve firmě a následně otevření těchto témat s obchodníky.
dc.format 78 s. (83 406 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject IT cs
dc.subject informační technologie cs
dc.subject direct e-mailing cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject B2B cs
dc.subject IT en
dc.subject information technology en
dc.subject direct e-mailing en
dc.subject direct marketing en
dc.subject B2B en
dc.title Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT
dc.title.alternative Customer Satisfaction with Direct e-mailing by AUTOCONT
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kazík, Martin
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the satisfaction of AUTOCONT customers with a regular newsletter called OpenspACe, which informs about news from the world of IT and AUTOCONT. My goal is to find out how satisfied customers are with this mailing, whether there is room for improving the newsletter to increase its readability and effecti-veness, whether the target audience is chosen correctly and which topics are of interest to customers to motivate them to buy or to the idea of, for example, improving processes and technologies in the company and then opening these topics with salespeople.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56725
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
kučera_2020_dp.pdf 4.261Mb PDF View/Open None
kučera_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
kučera_2020_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account