Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu

Show full item record

No preview available
Title: Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu
Author: Ondruch, Lukáš
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na kvalitativní metodu marketingového výzkumu Mystery shopping. Práce vysvětluje proces marketingového výzkumu a informuje o Mystery shoppingu, jeho historii a zásadách. V praktické části vyhodnocuje výsledky Mystery shoppingu prováděného ve vybraných restauračních zařízeních.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49426
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 56737


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ondruch_2020_dp.pdf 4.312Mb PDF View/Open None
ondruch_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
ondruch_2020_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account