Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys

Show full item record

No preview available
Title: Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys
Author: Ondřejová, Veronika
Advisor: Nemeškalová, Markéta
Abstract: Bakalářská práce se věnuje zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys. Zákazníci jsou nedílnou součástí při prodeji a stálí, vracející se zákazníci by měli tvořit většinu ob-ratu firmy. Aby byla firma konkurence schopná, musí mít dobré portfolio spokojených zákazníků, kteří opakovaně nakupují a kladně hodnotí firmu ve svém okolí. Teoretická část je zaměřená především na možné druhy věrnostních programů a benefitů. Také na jejich klady a zápory a různé pohledy autorů odborných publikací. V praktické části práce je zahrnut a vyhodnocen dotazník zákazníků a potenciálních zákazníků, kteří už přišli s firmou do kontaktu. Jsou zde zkoumány možnosti různých typů věrnostních programů, které zákazníci preferují. Není opomenuto i vedení firmy a vhled do současného stavu ve firmě a jak si stojí vůči konkurenci. Závěr shrnuje všechny dosažené poznatky a zabývá se doporučeními pro firmu, která by byla dle získaných dat nejvhodnější.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49427
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ondřejová_2020_dp.pdf 2.409Mb PDF View/Open None
ondřejová_2020_op.pdf 462.2Kb PDF View/Open None
ondřejová_2020_vp.doc 119Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account