Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemeškalová, Markéta
dc.contributor.author Ondřejová, Veronika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49427
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys. Zákazníci jsou nedílnou součástí při prodeji a stálí, vracející se zákazníci by měli tvořit většinu ob-ratu firmy. Aby byla firma konkurence schopná, musí mít dobré portfolio spokojených zákazníků, kteří opakovaně nakupují a kladně hodnotí firmu ve svém okolí. Teoretická část je zaměřená především na možné druhy věrnostních programů a benefitů. Také na jejich klady a zápory a různé pohledy autorů odborných publikací. V praktické části práce je zahrnut a vyhodnocen dotazník zákazníků a potenciálních zákazníků, kteří už přišli s firmou do kontaktu. Jsou zde zkoumány možnosti různých typů věrnostních programů, které zákazníci preferují. Není opomenuto i vedení firmy a vhled do současného stavu ve firmě a jak si stojí vůči konkurenci. Závěr shrnuje všechny dosažené poznatky a zabývá se doporučeními pro firmu, která by byla dle získaných dat nejvhodnější.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákaznické věrnostní programy cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject CRM cs
dc.subject soutěže cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject zákaznická zkušenost cs
dc.subject přidaná hodnota cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject customer loyalty programs en
dc.subject loyalty en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject contests en
dc.subject sales support en
dc.subject customer experience en
dc.subject added value en
dc.subject customer relation management en
dc.title Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys
dc.title.alternative Launch of the Loyalty Programs for Company Aranys
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis aims to study the launch of loyalty programs for company called Aranys. The customers are an integral part of the sales; and regular, returning customers shall make up the majority of any company's turnover. For a company to be competitive on the market, it shall have a solid portfolio of returning customers, who provide a posi-tive review to people in their community. The theoretical part of the thesis focuses on various types of the loyalty programs and benefits for customers and their pros and cons based on review of authors of professional publications. The practical part evaluates a survey by current and potential customers, who are already aware of the company. Vari-ous types of loyalty programs are explored. The management of the company, its internal structure and its market comparison also play an important part in the analysis. The con-clusion summarizes all the findings and provides the most appropriate recommendations for the company, based on the data collected.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56738
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
ondřejová_2020_dp.pdf 2.409Mb PDF View/Open None
ondřejová_2020_op.pdf 462.2Kb PDF View/Open None
ondřejová_2020_vp.doc 119Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account