Marketingová komunikace designových rakví (funerální design)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace designových rakví (funerální design)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Pášová, Petra
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49429
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací designových rakví, funerálním designem. Cílem práce je analyzovat, jaké jsou efektivní nástroje marketingové komunikace v oblasti funerálního designu a jak funguje spotřebitelské chování. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezí pojmy jako nekromarketing, zabývat se ale bude i zákonem o regulaci reklamy, pohřbíváním, kremací, rakvemi a designovými rakvemi. Praktická část bakalářské práce bude zaměřena na spotřebitele. Cílem je zjištění povědomí spotřebitelů, zda o značce ví, jak se jim líbí, v jaké situaci by se pro designovou rakev rozhodli. Účelem šetření bude také to, v jaké situaci se rozhodují pro nákup a co je v rozhodování ovlivňuje. Současně půjde o rozšíření povědomí o značce. Analýza bude po vyhodnocení předána designérovi, data mu mohou pomoci v dalším směřování marketingu a obchodních strategiích.
dc.format 61 s. (141 967 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject nekromarketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject pohřebnictví cs
dc.subject pohřební ústavy cs
dc.subject funerální design cs
dc.subject designová rakev cs
dc.subject kremace cs
dc.subject rituály cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject rozhovory cs
dc.subject Marketing en
dc.subject necromarketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject funeral en
dc.subject funeral homes en
dc.subject funeral design en
dc.subject design coffin en
dc.subject cremation en
dc.subject rituals en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject research en
dc.subject interviews en
dc.title Marketingová komunikace designových rakví (funerální design)
dc.title.alternative Marketing Communication of Design Coffins (Funeral Design)
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with marketing communication of design coffins, funeral design. The aim of this thesis is to analyze what are the effective tools of marketing communication in the field of funeral design and how consumer behavior works. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines concepts such as necromarketing, but will also deal with the law on advertising regulation, burial, cremation, coffins and design coffins. The practical part of the bachelor thesis will focus on consumers. The aim is to find out if consumers are aware of the brand, how they like it, in what situation they would choose a design coffin. The survey will focus on in which situation would customers decide to buy it and what influences them in their decision-making. At the same time, it will be about raising brand awareness. After the evaluation, the analysis will be passed on to the designer, the data can help him in the further direction of marketing and business strategies.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56740
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
pášová_2020_dp.pdf 2.040Mb PDF View/Open None
pášová_2020_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
pášová_2020_vp.pdf 380.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account