Marketingová komunikace designových rakví (funerální design)

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace designových rakví (funerální design)

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace designových rakví (funerální design)
Author: Pášová, Petra
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací designových rakví, funerálním designem. Cílem práce je analyzovat, jaké jsou efektivní nástroje marketingové komunikace v oblasti funerálního designu a jak funguje spotřebitelské chování. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezí pojmy jako nekromarketing, zabývat se ale bude i zákonem o regulaci reklamy, pohřbíváním, kremací, rakvemi a designovými rakvemi. Praktická část bakalářské práce bude zaměřena na spotřebitele. Cílem je zjištění povědomí spotřebitelů, zda o značce ví, jak se jim líbí, v jaké situaci by se pro designovou rakev rozhodli. Účelem šetření bude také to, v jaké situaci se rozhodují pro nákup a co je v rozhodování ovlivňuje. Současně půjde o rozšíření povědomí o značce. Analýza bude po vyhodnocení předána designérovi, data mu mohou pomoci v dalším směřování marketingu a obchodních strategiích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49429
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56740


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pášová_2020_dp.pdf 2.040Mb PDF View/Open None
pášová_2020_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
pášová_2020_vp.pdf 380.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account