Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města

Show full item record

No preview available
Title: Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města
Author: Veselková, Renata
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou designu loga a jeho vlivu na marketingovou komunikaci města. Teoretická část práce se věnuje specifikům marketingové komunikace města v kontextu jeho marketingového mixu, funkci a významu loga v marketingové komunikaci, designu loga, jeho tvorbě a výzkumu. V praktické části je nejprve provedena komparativní analýza marketingové komunikace tří vybraných českých měst ve vazbě na rozsah a způsoby používání loga města v praxi. Dále jsou realizovány individuální polostrukturované rozhovory, zaměřené na percepci designu těchto log veřejností, doplněné o dotazníkové šetření, orientované na širší veřejnost. Cílem práce je porovnání rozsahu a způsobu používání loga v praxi ve vybraných českých městech s návazností na porovnání percepce těchto log veřejností z hlediska estetiky a funkčnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49435
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56746


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
veselková_2020_dp.pdf 8.318Mb PDF View/Open None
veselková_2020_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
veselková_2020_vp.pdf 543.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account