Možnosti využívání digitálních technologií v mateřských školách prostřednictvím aplikace pedagogického projektu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti využívání digitálních technologií v mateřských školách prostřednictvím aplikace pedagogického projektu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Balharová, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:14Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:14Z
dc.date.issued 2020-10-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49474
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce se zabývá možnostmi využívání digitálních technologií v mateřských školách prostřednictvím aplikace pedagogického projektu. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou, přičemž praktická část má aplikační charakter. Cílem teoretické části bylo sumazirovat poznatky o konceptu digitální gramotnosti a charakterizovat dítě předškolního věku ve vztahu k digitalizaci. V souladu s těmito poznatky byl vytvořen projekt k podpoře rozvoje digitální gramotnosti dětí předškolního věku, který byl zpracován a realizován ve vybrané mateřské škole. Následně došlo k jeho ověření. V závěru práce je předložena evaluace projektu a doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 80 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální gramotnost cs
dc.subject digitální vzdělávání cs
dc.subject digitální kompetence cs
dc.subject digital literacy en
dc.subject digital education en
dc.subject digital competence en
dc.title Možnosti využívání digitálních technologií v mateřských školách prostřednictvím aplikace pedagogického projektu
dc.title.alternative The possibilities of using digital technologies in kindergartens through the application of a pedagogical project
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Božik, Roman
dc.date.accepted 2021-06-07
dc.description.abstract-translated The presented bachelor thesis deals with the possibilities of using digital technologies in kindergartens through the application of a pedagogical project. It is divided into theoretical and practical part, while the practical part has an application character. The aim of the theoretical part was to summarize the knowledge about the concept of digital literacy and to characterize a preschool child in relation to digitization. In accordance with these findings, a project was created to support the development of digital literacy of preschool children, which was developed and implemented in a selected kindergarten. Subsequently, it was verified. At the end of the thesis, an evaluation of the project and recommendations for the practice of kindergartens are presented.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 56817
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-30


Files in this item

Files Size Format View Description
balharová_2021_dp.pdf 3.651Mb PDF View/Open None
balharová_2021_op.docx 18.52Kb Unknown View/Open None
balharová_2021_vp.docx 18.54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account