Vliv reklamy na vnímání dítěte mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv reklamy na vnímání dítěte mladšího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Jedličková, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:14Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:14Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49475
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma "Vliv reklamy na vnímaní dětí mladšího školního věku " pojednává o tom, jak vnímá reklamu dítě mladšího školního věku. V teoretické části jsou poznatky z publikací zaměřených na děti mladšího školního věku, rodinné návyky, dopady výchovy a psychologické knihy včetně umění přesvědčovacích marketingových technik a specifikace daného spotřebitele. Následný výzkum je vyhodnocen a je poskytnuta rada pro další možné řešení této problematiky, především co se týče použití výzkumných metod s dětmi mladšího školního věku.
dc.format 71s. (108371)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject děti cs
dc.subject mladší školní věk cs
dc.subject reklama cs
dc.subject vnímaní cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject Young school aged children en
dc.subject advertisiment en
dc.subject perception en
dc.subject research en
dc.title Vliv reklamy na vnímání dítěte mladšího školního věku
dc.title.alternative Influence of Commercials on School Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The topic of my bachelor thesis is the influence and perception of advertisements on children. It describes the influence of advertisements on young school aged children. In the theoretical part of my thesis, the literature focuses on yound children, family habits, inpacts of upbringing, and psychological books including the art of marketing techniques aimed at children and specific consumers. The research of my bachelor thesis offers an additional solution for this subject focusing on using alternative methods of advertising towards young school aged children
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56818
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
jedličková_2020_dp.pdf 1.165Mb PDF View/Open None
jedličková_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
jedličková_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account