Vliv reklamy na vnímání dítěte mladšího školního věku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv reklamy na vnímání dítěte mladšího školního věku

Show full item record

No preview available
Title: Vliv reklamy na vnímání dítěte mladšího školního věku
Author: Jedličková, Kateřina
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Bakalářská práce na téma "Vliv reklamy na vnímaní dětí mladšího školního věku " pojednává o tom, jak vnímá reklamu dítě mladšího školního věku. V teoretické části jsou poznatky z publikací zaměřených na děti mladšího školního věku, rodinné návyky, dopady výchovy a psychologické knihy včetně umění přesvědčovacích marketingových technik a specifikace daného spotřebitele. Následný výzkum je vyhodnocen a je poskytnuta rada pro další možné řešení této problematiky, především co se týče použití výzkumných metod s dětmi mladšího školního věku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49475
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jedličková_2020_dp.pdf 1.165Mb PDF View/Open None
jedličková_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
jedličková_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account