Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF Dnes a Lidových novin ve Zlínském regionu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF Dnes a Lidových novin ve Zlínském regionu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Pokorná, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-16T08:10:58Z
dc.date.available 2012-12-07T00:00:41Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4952
dc.description.abstract Cílem mojí bakalářské práce je zhodnocení stávajícího stavu získávání nových předplatitelů ve společnosti Mafra a.s., vytvořit databázi potenciálních předplatitelů daných segmentů a navrhnout strategii získání nových předplatitelů deníků Mladá fronta DNES a Lidových novin. V teoretické části chci zmapovat jednotlivé formy marketingové komunikace, tvorbu databáze, média využívané k oslovení zákazníků a jednotlivé strategie oslovování zákazníků. V praktické části pak představím firmu Mafra a.s., analyzuji jakým způsobem jsou získávání předplatitelé nyní, vytvořím databázi potencionálních zákazníků konkrétních segmentů a navrhnu strategii k jejich oslovení. cs
dc.format 61 s. , 20 s. tabulkové příloh cs
dc.format.extent 756262 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2012
dc.subject Marketingový komunikační mix cs
dc.subject média v komunikační mixu cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relation cs
dc.subject promotion cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject neadresná distribuce cs
dc.subject telemarketing cs
dc.subject teleshopping cs
dc.subject databázový marketing cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject promoakce cs
dc.subject akvizice cs
dc.subject Marketing communication mix en
dc.subject communication medium en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relation en
dc.subject promotion en
dc.subject direct marketing en
dc.subject unaddressed distribution en
dc.subject telemarketing en
dc.subject teleshopping en
dc.subject databaze marketing en
dc.subject personal selling en
dc.subject marketing research en
dc.subject promotions en
dc.subject acquisition en
dc.title Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF Dnes a Lidových novin ve Zlínském regionu cs
dc.title.alternative The creation database and the strategy no obtaining subscribers daily newspapers MF Dnes and Lidové noviny in Zlín region en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2008-01-24
dc.description.abstract-translated The aim of my bachelor work is to evaluate the current status of getting new subscribers at the company Mafra a.s., then to create the database of potential subscribers in given segments and to propose the strategy for getting new subscribers for dailies Mladá fronta DNES and Lidové noviny. In the theoretic part I want to map individual forms of marketing communication, database development, media used to address the customers and individual strategies of customers addressing. In the practical part I will introduce the company Mafra a.s., analyse the way how the subscribers are gained presently. I will also create the database of potential customers in specific segments and will propose the strategy to address them. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7397
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
pokorná_2008_bp.pdfBlocked 738.5Kb PDF View/Open
pokorná_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
pokorná_2008_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account