Spolupráce ředitele a zřizovatele mateřské školy na jejím rozvoji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce ředitele a zřizovatele mateřské školy na jejím rozvoji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Solařová, Petra
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:19Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:19Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49605
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou vzájemné spolupráce ředitele a zřizovatele mateřské školy na jejím rozvoji. Teoretická část vymezuje mateřské školy jako součást vzdělávacího systému a s tím související důležitost předškolního vzdělávání. Dále je zde zmapovaná pozice zřizovatele a ředitele školy a vzájemného působení v oblasti jejího rozvoje v součinnosti se strategickými dokumenty škol. Empirická část odhaluje způsob vzájemné spolupráce mezi ředitelem a zřizovatelem na rozvoji mateřské školy a činitele, kteří ji formují a odkrývá vzájemný vztah mezi koncepčními dokumenty mateřských škol a výsledky inspekčního šetření ČŠI. Výzkumná část byla realizována pomocí interview s ředitelkami a zřizovateli mateřských škol a analýzou dokumentů.
dc.format 120 s. (252 395 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ředitel mateřské školy cs
dc.subject zřizovatel mateřské školy cs
dc.subject rozvoj mateřské školy cs
dc.subject koncepční dokumenty mateřské školy cs
dc.subject subjekty spolupráce cs
dc.subject kindergarten headteacher en
dc.subject founder en
dc.subject school development en
dc.subject conceptual documents for kindergartens en
dc.subject subjects of cooperation en
dc.title Spolupráce ředitele a zřizovatele mateřské školy na jejím rozvoji
dc.title.alternative Kindergarten Headteacher's and Founder's Cooperation in School Development
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2021-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis addresses the issue of cooperation between headteacher and founder in school development. The theoretical part describes kindergartens as a part of the educational system and their significance in the pre-school education. Moreover, it explores the positions of the founder and the kindergarten headteacher and their mutual activities regarding school development in accordance to the strategic school documents. The practical part examines the cooperation between kindergarten headteacher and founder within school development and factors by which it is affected. Furthermore, it reveals the mutual relationship between the conceptual documents for kindergartens and the results of the Czech School Inspection's research. The practical part was carried out by interviews with kindergarten headteachers and founders and by an analysis of the aforementioned documents.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 57129
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
solařová_2021_dp.pdf 2.024Mb PDF View/Open None
solařová_2021_op.docx 18.56Kb Unknown View/Open None
solařová_2021_vp.docx 17.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account