Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a.s., agentury Třebíč

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a.s., agentury Třebíč

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a.s., agentury Třebíč
Author: Vrzalová, Iveta
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Diplomová práce pojednává o dvou oblastech - pojišťovnictví a marketingové komu-nikaci. Cílem této práce je navrhnout projekt jak zlepšit marketingovou komunikaci České pojišťovny v agentuře Třebíč. Teoretická část obsahuje pojmy spjaté s pojistným trhem a některé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se zabývá současným stavem v České pojišťovně a v její pobočce Třebíči. Jsou uvedeny analýzy - okolí společnosti, konkurence, interní. Poslední částí je projekt návrhů komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny agentury v Třebíči a nákladová a riziková analýza. Cílem projektu je navrhnout takové komunikační prvky, které by přispěly k zlepšení marketingové ko-munikace a k celkovému zviditelnění pobočky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4963
Date: 2008-08-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vrzalová_2008_dp.pdfBlocked 13.33Mb PDF
vrzalová_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
vrzalová_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account