Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a.s., agentury Třebíč

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a.s., agentury Třebíč

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a.s., agentury Třebíč
Autor: Vrzalová, Iveta
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o dvou oblastech - pojišťovnictví a marketingové komu-nikaci. Cílem této práce je navrhnout projekt jak zlepšit marketingovou komunikaci České pojišťovny v agentuře Třebíč. Teoretická část obsahuje pojmy spjaté s pojistným trhem a některé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se zabývá současným stavem v České pojišťovně a v její pobočce Třebíči. Jsou uvedeny analýzy - okolí společnosti, konkurence, interní. Poslední částí je projekt návrhů komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny agentury v Třebíči a nákladová a riziková analýza. Cílem projektu je navrhnout takové komunikační prvky, které by přispěly k zlepšení marketingové ko-munikace a k celkovému zviditelnění pobočky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4963
Datum: 2008-08-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8339


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vrzalová_2008_dp.pdfZablokované 13.33Mb PDF
vrzalová_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vrzalová_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet