Projekt marketingového plánu firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje
Author: Hložková, Hana
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem diplomové práce je zpracovat marketingový plán firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje. V analytické části práce jsou vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, zpracován a vyhodnocen dotazník, vypracován Porterův model pěti konkurenčních sil, BCG matice, SWOT analýza a marketingový mix. Informace získané z analytické části jsou využity pro vypracování projektu marketingového plánu. Plán je podroben nákladové, časové a rizikové analýze a zhodnocen z hlediska efektivity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4978
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 05.05.2038
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 8206


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hložková_2008_dp.pdfBlocked 1.475Mb PDF View/Open
hložková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
hložková_2008_op.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account