Projekt marketingové komunikace Zlínského tanečního festivalu v rámci komunikačních aktivit TK Fortuna Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Zlínského tanečního festivalu v rámci komunikačních aktivit TK Fortuna Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace Zlínského tanečního festivalu v rámci komunikačních aktivit TK Fortuna Zlín
Autor: Ovčáčková, Blanka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zabývám problematikou marketingové komunikace taneční soutěže, kterou každoročně pořádá Taneční klub Fortuna Zlín. Hlavním cílem práce je navrhnout projekt marketingové komunikace pro nadcházející ročník soutěže Zlínský taneční festival. Tohoto cíle se pokusím dosáhnout prostřednictvím získávání teoretických východisek oblasti marketingu a tanečního sportu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4994
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8311


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ovčáčková_2008_dp.pdfZablokované 1.437Mb PDF Zobrazit/otevřít
ovčáčková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ovčáčková_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet