Marketingové komunikace v vlakové osobní přepravě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace v vlakové osobní přepravě

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace v vlakové osobní přepravě
Author: Vaník, Vojtěch
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: V současné době působí na českých železnicích přes 41 značek/společností s povolením pro provozování osobní vlakové přepravy. Ty za rok v průměru přepraví přibližně 190 miliónu pasažérů. Tato práce se bude zabývat analýzou marketingových komunikací na trhu osobní vlakové přepravy a částečně se bude věnovat i preferencím v rámci tohoto odvětví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury, vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a uvádí je do širších souvislostí. V praktické části jsou získané teoretické poznatky využity k provedení analýzy a sekundárního šetření v rámci vlakové osobní přepravy. Součástí praktické části je také kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. V poslední kapitole bakalářské práce pak jsou shrnuta zjištěná fakta a popsaný současný stav jednotlivých značek na trhu vlakové osobní přepravy v ČR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50312
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 62657


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vaník_2022_dp.pdf 2.591Mb PDF View/Open None
vaník_2022_op.pdf 153.3Kb PDF View/Open None
vaník_2022_vp.doc 140.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account