Marketingové komunikace v vlakové osobní přepravě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace v vlakové osobní přepravě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Vaník, Vojtěch
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:51Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:51Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50312
dc.description.abstract V současné době působí na českých železnicích přes 41 značek/společností s povolením pro provozování osobní vlakové přepravy. Ty za rok v průměru přepraví přibližně 190 miliónu pasažérů. Tato práce se bude zabývat analýzou marketingových komunikací na trhu osobní vlakové přepravy a částečně se bude věnovat i preferencím v rámci tohoto odvětví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury, vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a uvádí je do širších souvislostí. V praktické části jsou získané teoretické poznatky využity k provedení analýzy a sekundárního šetření v rámci vlakové osobní přepravy. Součástí praktické části je také kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. V poslední kapitole bakalářské práce pak jsou shrnuta zjištěná fakta a popsaný současný stav jednotlivých značek na trhu vlakové osobní přepravy v ČR.
dc.format 67 s. (83048 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vlaková doprava cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject personal train transport en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix of services en
dc.title Marketingové komunikace v vlakové osobní přepravě
dc.title.alternative Marketing Communications in Train Personal Transport
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated Currently 41 brands/companies are operating on Czech railways with permission to public transport. These companies are able to transport around 190 million passengers per year. This thesis will deal with the analysis of marketing communications in the passenger train market and will partly address the preferences within this public transport sector. This work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on the literature, defines the basic concepts of marketing communication and puts them into a broader context. In the practical part, the acquired theoretical knowledge is used to perform analysis and secondary research in passenger passenger transport. The practical part also includes quantitative research in the form of a questionnaire survey. The last chapter of the bachelor thesis then summarizes the findings and describes the current state of individual brands in the market of passenger rail transport in the Czech Republic.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62657
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
vaník_2022_dp.pdf 2.591Mb PDF View/Open None
vaník_2022_op.pdf 153.3Kb PDF View/Open None
vaník_2022_vp.doc 140.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account