Komunikační strategie Prodejní pasáže Zlín-Louky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie Prodejní pasáže Zlín-Louky

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie Prodejní pasáže Zlín-Louky
Author: Vymětalová, Markéta
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá analýzou nákupního centra Prodejní pasáž Zlín-Louky. Ve své práci jsem použila teoretické znalosti, znalosti z praxe a marketingový výzkum. Využila jsem kvantitativního i kvalitativního typu výzkumu. Mým úkolem je analyzovat současný stav Prodejní pasáže a sestavit vhodnou komunikační strategii. Analýzy a marketingový výzkum mi pomohou najít odpovědi k mnoha otázkám týkajících se marketingové komunikace, konkurenčních nákupních center, definice cílové skupiny, příležitostí a hrozeb, slabých a silných stránek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5054
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2018
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7570


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vymětalová_2008_dp.pdfBlocked 3.229Mb PDF View/Open
vymětalová_2008_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
vymětalová_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account