Komunikační strategie Prodejní pasáže Zlín-Louky

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie Prodejní pasáže Zlín-Louky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie Prodejní pasáže Zlín-Louky
Autor: Vymětalová, Markéta
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá analýzou nákupního centra Prodejní pasáž Zlín-Louky. Ve své práci jsem použila teoretické znalosti, znalosti z praxe a marketingový výzkum. Využila jsem kvantitativního i kvalitativního typu výzkumu. Mým úkolem je analyzovat současný stav Prodejní pasáže a sestavit vhodnou komunikační strategii. Analýzy a marketingový výzkum mi pomohou najít odpovědi k mnoha otázkám týkajících se marketingové komunikace, konkurenčních nákupních center, definice cílové skupiny, příležitostí a hrozeb, slabých a silných stránek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5054
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2018
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7570


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vymětalová_2008_dp.pdfZablokované 3.229Mb PDF Zobrazit/otevřít
vymětalová_2008_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vymětalová_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet