Marketingová strategie obnovení výroby vakuovaných potravin ve společnosti TEKOO spol. s r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie obnovení výroby vakuovaných potravin ve společnosti TEKOO spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie obnovení výroby vakuovaných potravin ve společnosti TEKOO spol. s r.o.
Author: Chovanec, Pavel
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií obnovení výroby vakuovaných potravin ve společnosti TEKOO spol. s r.o. Cílem této práce je zhodnotit současný stavu marketingové strategie a navrhnout marketin-govou strategii pro nové výrobky částečně vycházející z této firemní strategie. Současně také definovat segmenty trhu pro nové výrobky a oslovit první skupinu těchto zákazníků. Na základě závěrů vyplývajících z vyhodnocení dotazníku a analýze současného stavu je firmě navržena marketingová strategie určená pro tento druh nových produktů a další po-stup pro zavádění výrobků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5056
Date: 2008-05-23
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 9632


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
chovanec_2008_bp.pdfBlocked 1007.Kb PDF
chovanec_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
chovanec_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account