Projekt marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Mládková, Pavla
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:08Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:08Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50652
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřená na marketingovou komunikaci vybraného fotbalového klubu. Diplomová práce je složena z teoretické a praktické části, přičemž druhá zmíněná je dále členěna na analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje poznatky získané pomocí literární rešerše. Cílem analytické části bylo zanalyzovat současný stav marketingové komunikace daného fotbalového klubu pomocí vybraných marketingových analýz. Součástí analytické části je také kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření. Výsledky získané z provedených analýz a marketingového výzkumu byly poté využity jako podklady pro projekt marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu. Tento projekt byl poté podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 103 s., přílohy 29 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject fotbalový klub cs
dc.subject fotbal cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Football Club en
dc.subject Football en
dc.title Projekt marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu
dc.title.alternative Marketing Communication Project of Selected Football Club
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2022-06-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is focused on marketing communication of selected football club. The diploma thesis is composed od theoretical and practical part, whereby the second mentioned is further divided into an analytical and a project part. The theoretical part contains basis obtained by means of a literature research. The aim of the analytical part was to analyse the current state of marketing communication of the football club using selected marketing analyses. The analytical part also includes quantitative research in the form of a questionnaire survey. The results obtained from the analyses and marketing research were then used as a basis for the marketing communication project of the selected football club. This project was then subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61840
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
mládková_2022_dp.pdf 4.462Mb PDF View/Open None
mládková_2022_op.docx 40.86Kb Unknown View/Open None
mládková_2022_vp.docx 48.63Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account