Interakce dětí ve věkově homogenní a heterogenní třídě mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interakce dětí ve věkově homogenní a heterogenní třídě mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pacholík, Viktor
dc.contributor.author Rektoříková, Terezie
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:11Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:11Z
dc.date.issued 2021-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50713
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce je zabývá popisem sociálních interakcí ve věkově homogenní a heterogenní třídě mateřské školy. Teoretická část se zaměřuje na sociální vývoj dítěte a charakterizuje sociální interakce ve věkově homogenní a heterogenní třídě mateřské školy. Praktickou část tvoří kvalitativně orientovaný výzkum, jehož hlavním cílem je popsat sociální interakce mezi děti ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřské školy. Výzkum byl realizován prostřednictvím metody pozorování dětí v mateřské škole.
dc.format 50 s. 79554
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální interakce cs
dc.subject věkově homogenní třída cs
dc.subject věkově heterogenní třída cs
dc.subject social interaction en
dc.subject age homogeneous class en
dc.subject age heterogeneous class en
dc.title Interakce dětí ve věkově homogenní a heterogenní třídě mateřské školy
dc.title.alternative Interaction of children in the age-homogeneous and heterogeneous kindergarten class
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukšík, Ivan
dc.date.accepted 2022-06-09
dc.description.abstract-translated The presented bachelor thesis deals with the description of social interactions in the age-homogeneous and heterogeneous kindergarten class. The theoretical part focuses on the social development of the child and characterizes the social interactions in the age-homogeneous and heterogeneous kindergarten class. The practical part consists of qualitatively oriented research, the main goal of which is to describe social interactions between children in age-homogeneous and heterogeneous kindergarten classes. The research was carried out using the method of observing children in kindergarten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 59887
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
rektoříková_2022_dp.pdf 3.332Mb PDF View/Open None
rektoříková_2022_op.pdf 336.8Kb PDF View/Open None
rektoříková_2022_vp.pdf 329.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account