Promotion Analysis of Magazine Cosmopolitan in the Czech Republic

DSpace Repository

Language: English čeština 

Promotion Analysis of Magazine Cosmopolitan in the Czech Republic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kressová, Petra
dc.contributor.author Petříková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-16T09:20:30Z
dc.date.issued 2008-05-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5076
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou propagace časopisu Cosmopolitan v České republice. Cosmopolitan je považován za jeden z nejpopulárnějších časopisů pro ženy s dlouhou tradicí a s rozsáhlou distribucí ve více než 100 zemích světa. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza pozice na trhu a výběr vhodné marketingové strategie s důrazem na tvorbu značky pomocí marketingových komunikačních nástrojů. Znalosti získané z teoretické části práce jsou použity na vlastní zpracování analýzy praktické části. V praktické části analýza ukazuje přímou konkurenci spolu se silnými a slabými stránkami. V komunikačním mixu byl největší důraz kladen na propagaci produktu. Fakta získaná marketingovým výzkumem, který byl zpracován formou dotazníku umístěného na webových stránkách, byla použita za účelem pomoci prodejci zjistit reálnou situaci časopisu Cosmopolitan na českém trhu a reálné priority zákazníků. Číselné údaje poskytnuté Cosmopolitanem byly použity pro udání prodejnosti stejně tak jako popularity časopisu. Poslední analýza se zabývá průměrnými zisky a jejich výpočty. Ve finální části bakalářské práce jsou výsledky shrnuty a následovány doporučeními pro prodejce. cs
dc.format 46 cs
dc.format.extent 954093 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.05.2038
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject marketing mix en
dc.subject competition en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Promotion Analysis of Magazine Cosmopolitan in the Czech Republic cs
dc.title.alternative Promotion Analysis of Magazine Cosmopolitan in the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2008-06-16
dc.date.vskp-available 2038-05-30
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with promotion analysis of the magazine Cosmopolitan in the Czech Republic. Cosmopolitan is regarded as one of the most popular magazine for women with the long tradition and large distribution in over than 100 countries around the word. The main aim of the bachelor thesis is analysis of the position on the market and selection of a suitable marketing strategy with respect to emphasizing of brand building through different marketing communication tools. Knowledge obtained in the theoretical part of the thesis is used for own elaboration of analysis in the practical part. In the practical part the analysis showed a direct competitor together with its strengths and weaknesses. In the communications mix the biggest emphasis was the promotion part of the product. Data obtained in marketing research which was done by simple questionnaire placed on the web pages were used to help the seller to find out the real situation of the magazine Cosmopolitan on the Czech market and real preferences of customers. Figures provided by Cosmopolitan were used for indication of saleability as well as popularity of the magazine. The last analysis deals with average profits and their calculation. In the final part results of the thesis are summarized followed by recommendations for the seller. en
dc.description.department Ústav jazyků cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/99 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 8512
dc.date.assigned 2008-01-29
utb.result.grade D
local.subject Kosmopolitan cs
local.subject časopisy pro ženy cs
local.subject konkurenceschopnost cs
local.subject Česko cs
local.subject Cosmopolitan en
local.subject women’s magazines en
local.subject competitiveness en
local.subject Czechia en


Files in this item

Files Size Format View
petříková_2008_bp.pdfBlocked 931.7Kb PDF View/Open
petříková_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
petříková_2008_op.doc 76.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account