Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Otáhalová, Lenka
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:18Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:18Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50894
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou cílových skupin a návrhem komunikační strategie značky Bujónka, která na českém trhu prodává zdravý bujón z čerstvých surovin. Práce je členěna do tří částí. Teoretická se věnuje základním pojmům, které souvisí s danou problematikou. V praktické části je proveden marketingový výzkum, na základě kterého je posléze určen profil cílové skupiny a připraven návrh marketingové strategie. Součástí práce je také návrh reklamní kampaně.
dc.format 87 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject cílený marketing cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject profil cílové skupiny cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing en
dc.subject target marketing en
dc.subject segmentation en
dc.subject profiles of target group en
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication mix en
dc.title Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka
dc.title.alternative Identification of Target Groups and Communication Strategy Proposal of the Bujonka Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the analysis of target groups and the design of a communication strategy of the Bujónka brand, which sells healthy broth on the Czech market from fresh raw materials. The work is divided into three parts. Theoretical deals with the basic concepts related to the issue. In the practical part, a marketing research is carried out, on the basis of which the profile of the target group is determined and a draft marketing strategy is prepared. Part of the work is also the design of an advertising campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62506
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
otáhalová_2022_dp.pdf 4.793Mb PDF View/Open None
otáhalová_2022_op.doc 115.5Kb Unknown View/Open None
otáhalová_2022_vp.doc 119.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account