Domácí příprava dětí na zápis do základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Domácí příprava dětí na zápis do základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horníčková, Beata
dc.contributor.author Hrbáčková, Karolína
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:20Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:20Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50925
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se domácí přípravou dětí na zápis do základní školy. Cílem bakalářské práce je popsat, jak probíhá domácí příprava dětí na zápis do základní školy. Teoretická část práce popisuje vztah a spolupráci rodiny a školy, přípravu dítěte na základní školu, školní zralost a připravenost, která souvisí se vstupem do základní školy a samostatný zápis do základní školy. Praktická část byla realizována pomocí kvalitativního výzkumného designu pomocí polostrukturovaného interview s rodiči, kteří připravují děti předškolního věku na zápis do základní školy. Výzkumné šetření odhalilo, jak rodiče připravují děti na zápis do základní školy, informace rodičů o zápisu, jejich názory o domácí přípravě, která je určena zápisu a jak probíhá komunikace mezi rodičem a učitelem z mateřské školy o připravenosti dítěte na vstup do základní školy.
dc.format 58 s. (94 288 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject domácí příprava cs
dc.subject zápis do základní školy cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject školní připravenost cs
dc.subject home preparation en
dc.subject enrollment to primary school en
dc.subject school maturity en
dc.subject school readiness en
dc.title Domácí příprava dětí na zápis do základní školy
dc.title.alternative Home preparation of children for enrollment in primary school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2022-05-31
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-empirical character and deals with home preparation of children for enrollment in primary school. The aim of the bachelor thesis is to describe how children prepare home for enrollment in primary school. The theoretical part of the thesis describes the relationship and cooperation between the family and the school, the preparation of the child for primary school, school maturity and readiness, which is related to entering primary school and enrollment in primary school itself. The practical part was realized by qualitative research design using a semi-structured interview with parents who prepare preschool children for enrollment in primary school. The research revealed how parents prepare children for enrollment in primary school, parents' information about enrollment, their views on home preparation for enrollment and how communication takes place between parents and kindergarten teachers about the child's readiness to enter primary school.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60184
dc.date.submitted 2022-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
hrbáčková_2022_dp.pdf 1.661Mb PDF View/Open None
hrbáčková_2022_op.pdf 357.8Kb PDF View/Open None
hrbáčková_2022_vp.pdf 332.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account