Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku MISTKA SEWING, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku MISTKA SEWING, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku MISTKA SEWING, s.r.o.
Autor: Vrbková, Denisa
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku MISTKA SEWING, s.r.o. Diplomová práce se dělí do tří částí. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a následně vytvořit teoretická východiska pro praktickou část. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku MISTKA SEWING, s.r.o. za pomocí vybraných marketingových analýz. Na základě zjištěných výsledků byl vytvořen projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku. Byla rovněž zpracována i časová, nákladová a riziková analýza projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51099
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vrbková_2022_dp.pdf 3.748Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vrbková_2022_op.pdf 206.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
vrbková_2022_vp.docx 41.35Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet